divendres, 28 d’octubre del 2011

Mini frankfurets de Halloween {no tinc por!}



Heu vist el Truco i el Trato? Són uns frankfurets d'Halloween. 
A casa som de la tradició d'aquí, o sigui, castanyes i panallets. Però la globalització ens porta a celebrar festes no tan nostrades i que són  igualment vàlides. 
Aquest mes Film & Food ens convida a una juguesca de Halloween.
Doncs som-hi.
A mi com a susto m'ha tocat, per sort, una cosa divertida i que m'agrada molt: els mini frankfurets de Halloween. D'entrada no vaig veure com els faria, però de sobte em vaig imaginar la fotografia i acte seguit els panets. Aquí els teniu.

Necessitarem per a 2 persones:
 - 2 panets petits
 - 2 salsitxes de Frankfurt
 - 1 retolador de tinta feta amb colorants alimentaris

Farem:
Bullir en aigua les salsitxes durant 8 minuts. 
A qui li agradi les pot fer fregides, però jo les trobo massa olioses.
Foradem els panets i els farcim, si volem, amb samfaina.
Hi passem les salsitxes. 
Dibuixem les cares amb el retolador.

Posem-hi una música que es presti a la festa i que podria ser Thriller de Michael Jackson.
I ara ja podem dir:  truco o trato?
Castanyes? Mireu el conegut venedor de la Fontana di Trevi a Roma.

5 comentaris:

  1. Ui, a casa li encantaria als nens. Ara només em falta comprar el rotulador!
    Petons i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  2. Doncs t'han quedan ben xules!
    (i de postres, un panellet ;-)

    Petons +

    ResponElimina
  3. Jo tambè vaig fer les momies de frankfurts, però la teva idea m'agrada molt!!!!
    Preciosa foto!
    Salutacions

    ResponElimina
  4. Que divertida tu propuesta de halloween!!!! me encanta la fotografía del vendedor de castañas de la Fontana di Trevi! un beso guapa

    ResponElimina
  5. Quina bona idea!!! t'han quedat molt molt xulos!!
    Moltes gràcies per participar!
    Un petó ben gros

    ResponElimina